.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 2 زن بابلی بر اثر برخورد با يك دستگاه نيسان

2 زن بر اثر برخورد با يك دستگاه نيسان در دم جان سپردند.

شمال نیوز- عضو شوراي شهر گتاب با ابراز تاسف از اين حادثه ناگوار علل اصلي تصادف‌هاي خونين در منطقه گتاب را نداشتن شانه خاكي برشمرد.
نقي نعمت‌زاده عضو شوراي شهر گتاب در گفتگو با خبرنگار شمال نیوزدر بابل با ابراز تاسف از اين حادثه ناگوار علل اصلي تصادف‌هاي خونين در منطقه گتاب را نداشتن شانه خاكي برشمرد و افزود: به دليل اينكه كل اين جاده در حال تعريض است، شانه خاكي نداشته و سبب تصادف‌هاي مختلف مي‌شود.
وی افزود، دو تن از بانوان شهر گتاب به نام‌هاي خ - ع و ص - ط كه قصد شركت در مراسم عزاداري حضرت فاطمه (س) را داشتند در سه راه بالاگتاب بر اثر برخورد با يك دستگاه نيسان در دم جان سپردند.
بنا به گفته شاهدان سرعت راننده نيسان به قدري زياد بوده كه بعد از تصادف در شوك به سر برده و باور نمي‌كرد سبب مرگ شده است.
نعمت‌زاده از اداره راه و ترابري بابل خواست نسبت به نصب سرعت‌گير در وسط جاده اقدام كند تا شاهد حوادث دلخراش در اين منطقه نباشيم.
وي ، سرعت زياد رانندگان را سبب حوادث در اين جاده برشمرد.
نقي نعمت‌زاده درپایان تصريح كرد: با توجه به اينكه ضلع شرق و غرب اين جاده در حال تعريض و آسفالت بوده و بيشتر ترددها در اين دو ضلع صورت مي‌گيرد، رانندگان ماشين در وسط جاده تردد نمي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.